marbling10 En önemlisi moral..
Sütüm yok, yetmiyor vs diye düşünme kesinlikle. Ben ne zaman böyle düşünmeyi bıraktım sütüm arttı. Genelde kahvaltıda havuç çok tüketiyorum, diğer çayları pek denemedim. Gün içerisinde 3 ana 3 ara öğün yapıyorum düzenli beslenince de herşey yoluna giriyor. Bebeğim 4ay 26 günlük kilosu vs herşeyi çok iyi çok şükür.
Ay çok uzattim en önemlisi moral moral moral hiç birşeye üzülüp takma kafana yemene içmene dikkat et doyduğunu bil gerisi oluyor 🤷🏼♀️🤗