2melekannesi__ anlıyorum kuzum seni ama İnan ki bizden daha güçlüler 🥰🥰 ben ağrı olmasın diye kundak yaptım o şekilde yatırdım o gece sırt üstü yatırdım ve gece ateşi olmasın diye verdim aslında korkuyorm ateşten , ateş olmadan verdim ama ağrısını da alıyormuş bu ilaçlar o yüzden rahat uyudu kızım