Zey-yus50 6 aylık olsun deniycem olmazsa hazır olmasını bekliycem ama annem 6 ay sonra başlat dedi bizi öyle biraktirmis düşünün annemin tavşanı dahi egitimliydi çiş derdi yapardı bu konuda maşallah çok iyi😁 gerekirse yanıma gel ben hallederim dedi bir an önce bezden kurtulmak istiyorum ya.