Bsrtan ben de mesela.10 gün falan oldu sanırım alistirali, lazımlik hiç kullanmadım. Bir de bana çok mide bulandırıcı geliyor lazimlik olayı. Şu ayrıntıya da söyleyim , çocuğunuza kakasını yaptıktan sonra asla göstermeyin. Bazı çocuklar kakasını vücudunun bir parçası samiyormus ve tuvalette görünce bir organımız kaybetmiş gibi hissediyormus. Yine başka bir arkadaşımın oğlu 5 yaşına kadar kakasını altına çişini tuvalete yapmıştı. Doktor psikolojik bir durum olduğunu, tuvalete alıştırma döneminde annelerin yaptığı hatadan dolayı , çocukların böyle davrandığını söylemiş.