Leylaa_ kızımın yumurta alerjisi var ve 10 gün önce 9. Ay aşısını yaptırdık hastanede kontrol altında ilk olarak aşıyı saglik ocağından aldık hastaneye gittik önce alerji testi yapar gibi aşı yi kolunda test ettiler kızarır sa şişer se yapmayız dediler kızımın ki çok hafif kizarmisti doktor hanım da ortalıkta salgın var yapmam lazım ben bu riski alıyorum birsey olmaz dedi tek sefer de yapmadılar aşıyı yarım saat arayla 2 defa da yaptılar ve şükür bisey olmadi 1 saat de gözlem altında tuttular birsey olursa diye ama herhangi bir sorun olmadı