Kızım 9 aylık oldu . Yarın aşı olacak sanırım kızamık aşısı . Aile hekimi yumurtaya alerjisi var mi ? Diye sordu sarısina degil ama beyazına alerji oluştu popusu pisti kanadı . Oda doktor kontrolünde hastanede yaptırın bi şey olursa hemen müdehale ederler dedi . Öyle deyince korktum çok mu ciddi durum bilen yada başına gelen var mi ?
doktorumuz yarın gelin yapalım dedi . Bilincini bi ailesiniz ne olursa allahtan geldiğini biliyorsunuz dedi . Öyle deyince zor yutkundum yanı ciddi bi şey mi yaptırmasam mi aklım çok karıştı . Bilen varsa yardımcı olabilir mi ?