TugceRain Elaysam04 ilk defa duydum vicco markasını. Acaba sahteleri de mi var? İnternnette 100 lira civarı. Çok pahalı gelmedi bana.
kaymakliekmekkadayifi TugceRain evet sahteleri var mumkunse ya vicconun sitesinden yada magazasindan alin ozellikle trendyolda falan cok fazla sahtesi var
Elaysam04 TugceRain benim aldığım satıcının faturası dahi vardı sahte olduğunu sanmıyorum , aldığım kişiye hediye gelmiş bebeğine olmayınca satışa koymuştu bende o şekilde aldım
Bebikimm TugceRain pahalı değil zaten kendi sitesinde bile 80 den başlıyor 400 e kadar. Yani 150 liraya çok güzel modeller var
Zezz Kubravera baska ayaga giyilmis cocuk ayakkabisi o ayagin yapisini aldigi icin tavsiye etmem…marka yerine ortopedi deri olmasina dikkat edin..18 21 yumusak tercih edilirekrn 21 den sonrasi sert olmali ve deri ayaga sekilvermeli
Zezz Kubravera ikinci tercih edeceginiz ayakkabi sert olmasi lazim diye brn soyledim…siz degil iyi geceler…bilgimi paylastim arastirmak sizin tercihinizdir..
kaymakliekmekkadayifi HiraNurveAnnesiii daha 5 gun once bu ayakkabiyi aldim viccodan ve ben cok memnunum kizimda cok sevdi surekli getiriyo giydirmem icin. Ev icinde de disarda da kullandik cok rahat hafif. Su bez ayakkabılarda kizima 18 bile buyuk geliyordu. Magazaya gittigimizde bi denedik ve bu ayakkabinin 20sini aldik. Hem cok guzel duruyor hemde bebekler cok rahat yürüyor bu ayakkabiyla. Eger bebeginiz kizsa direk bunu tavsiye ederim erkekse bunun modelinde alin cok guzel gercekten. Bende sizin gibi buraya post acmistim hatta bir cok post. Birden cok sitede yorumlari falan okumustum en son buna karar verdim😂
Zezz kaymakliekmekkadayifi bunlar ilkadim degil 18 21 arasi ilk adim olur derortopedi ravsiye ederim..tekinerbebe ortopedia kifidis gibi olmali
BenMathilda HiraNurveAnnesiii ilk ayakkabısını lcwdan aldım. Düşüncem nasil olsa hızlı buyur gibi bir şeydi. Sonra nikedan aldım ve gerçekten çocuğun daha rahat yürüdüğünü gozlemledim. Ayak sağlığı cok onemli.
Loreyli Potkiracagi vicco almayanı dövüyorlar ☺️ Şaka bir yana, ilk adım ayakkabısının hafif, tabanının esnek, kumaşının hava alıyor olması öneriliyor. Vicco da bu konuda başarılı bir marka
Zezz Loreyli ilk adim ayskkabisi disinda deri ortopedisi yok ve ilkadim yumusak olur ondsn sonraki secim sert olmali ayagi sekillendirmrk adina
Helenikom HiraNurveAnnesiii nubebeden aldım bebeğimle gidip ayağının ölçüsüne göre ortopedik ilk adım ayakkabısı modellerini gösterdi bende seçtim ayağında kalacak sürekli dendi evdeyken sürekli ayağında
Zezz Helenikom surekli giyinmez evde uyku saati ile uyanik kaldigi saat diliminin yarisi giyinilir nu bebede kalite olarak iyidir trkiner bebe ile kalite aynidir
eceunverkanra basakhanim34 Vicco’nun anka modelini kullanıyoruz oğlum 13aylıkken yurumeye basladı su an 16bucuk aylık hala onu kullanıyoruz bir numara buyugunu de almistim baharda da giydirecegim
kaymakliekmekkadayifi meyaski ismini bilmiyorum ilk adim spor ayakkabısi diye geciyor. Almak istenirse belki diye fotoğrafini attim