HiraNurveAnnesiii Kadınlar gününüz kutlu olsun 💐 Anneler bebeğinize ilk ayakkabısını nasıl bir şey aldınız ?hangi marka aldınız ? Ve nerden aldınız acaba ?
Elaysam04 HiraNurveAnnesiii merhabalar dolap uygulamasından aldım hiç kullanılmamış çok uyguna aldım markası vicco normalde çok pahalı , dolap uygulamasında öyle az kullanılmış veya hiç kullanılmamış bir sürü model var tavsiye ederim
Deletedmom0099 HiraNurveAnnesiii sanbe aldım. hem deri hem ortapedik hemde ilk adım ayakkabısı outlet mağazasından 2 çifti 140 liraya almıstım
ceyhunun_annesi limonkolonyasi kaç aylıkken aldınız bu ayakkabı olayı yürümeye başlayınca mı alınıyo 10 aylik sürekli ellerindentutarak yürümek istiyo dışarıda falan da yürütebilmek için alsam olur mu
TugceRain Elaysam04 ilk defa duydum vicco markasını. Acaba sahteleri de mi var? İnternnette 100 lira civarı. Çok pahalı gelmedi bana.
Zezz Deletedmom0099 sanbe guzel modelleri vardir ama ilkadim disinda ortopedik ve deri ayakkabi yoktur
Cik Bende bugün ayakkabıya bakıyordm babymall da momys diye bir marka vardı nasıldır bilmiyorum bir alana bir bedava var iyimidir acaba
Loreyli Potkiracagi vicco almayanı dövüyorlar ☺️ Şaka bir yana, ilk adım ayakkabısının hafif, tabanının esnek, kumaşının hava alıyor olması öneriliyor. Vicco da bu konuda başarılı bir marka
bebishmom Potkiracagi benim doktorum vicco tavsiye etmedi. Özellikle sordum tabanı ondan daha yumuşak olanlar var dedi. Makosen hakiki deri tavsiye etti.
Sibellce HiraNurveAnnesiii bizde sanbe ve ortapedia markalarının ayakkabısını aldık…ortapedik ve hakiki deri olması ilk tercihimizdi..
tgcdnc0 Vicco tercih ettim çünku ayaginda yok gibi ve cok rahat bir ayakkabi ortopedik taban cok memnun kaldim halada kullaniyrm sporlarona gecis yaptik
Zezz tgcdnc0 yok gibi olwn ayakkabi corap gibidir ortopedi ve deri tavsiye ederim ayaga sekil verir tekiner bebe kifidis vs gibi
TugceRain BE2020 ben de geçen gördüm e bebekte. Güzeldi kalıbı falan. Yürümeye başlasın, ondan almayı düşünüyorum.
elaninannesiii HiraNurveAnnesiii vicco anka modeli kullanıyoruz şu an, hafiften küçük gelmeye başladı bu sefer attipas alacağım
Denizzz88 HiraNurveAnnesiii vicco alıcam yürümeye başlayınca şimdiden almadım doktorumuz yürümeye başlasın öyle al deneyerek demişti
elaninannesiii HiraNurveAnnesiii Bide size tavsiyem ikinci el almamanız mesela vicco ayakkabılar hafızalı taban olarak geçiyormuş yani bebeğin ayak şeklini alıyormuş bir süre sonra bu yüzden başka bir bebek giydiğinde zorlanabiliyormuş, attipaslar hafızalı değilmiş mesela dolaptan bakabilirsiniz
eceunverkanra HiraNurveAnnesiii Vicco tercih ettik kendi magazasından deneyerek almıştık. Ayakkabi cok rahat, ayakta yok gibi hafif bu nedenle de cok daha kolay yuruyebiliyor.
Zezz eceunverkanra hahif ayakkabi kaliteli anlamina gelmez sert ve ortopedi olmali ilkadim disinda ayakkabilari tekiner bebe nubebe ortooedia oneririm
Hndealnathn Vicco kesinlikle.oglumada 9 sene önce onu giydirdim takı kendisi artık mağazadan beğenmeye başlayana kadar.simdi kizimada Alicam
Zezz Hndealnathn ortopedi ilkadimlari var lakin diger yas gubuna trkinerbebe kifidir ortopedia oneririm digerleri normal ortopedisi ve deri ozelligi yoktur