Deletedmom_73 Aslan-mom1302 Merhaba ben sizi happymom’dan biliyorum 😊 denk geliyordum size bazen çok geçmiş olsun Allah şifasını versin insAllah kavuşursunuz ❤️
Premature_annesii Aslan-mom1302 emme refleksi geliştiği için verdiler. Ama daha tam ememediği için evde 1.5 ay enjektörle besledim
Hilalata0302 Aslan-mom1302 benim akrabamın 1800 gram doğmuşlardı 1.5 ay hastanede kaldılar ciktiklarinda 2800 grama yakınlardi emme refleksi gelişince direk veriyorlar zaten kiloya çok bakmıyorlar
Aslan-mom1302 Hilalata0302 kilo alımı zor oluyor ama ya benımki 1 ay olacak 4 gun sonra sadece 200 gram almış
Premature_annesii Aslan-mom1302 evet zor oldu kilosu az olduğu için hemen yoruluyordu, zor bitiriyordu sütü. Ama eoprotin kullandık onunla hızlı kilo aldı ve çabuk toparlandı
Aslan-mom1302 Premature_annesii ya benım bebeğim küvezde hala ama daha kilo alımı dogru düzgün olmuyor ya 35 haftalık oldu bu hafta ama hiç kilo almıyor biberonu haftaya vereceklermiş
Premature_annesii Aslan-mom1302 sütüne eoprotin katmalarını isteyin, kilo alımı hızlanır. Günlük 60 70 gram alır onunla. Biz küvezde de çıkınca da kullandık
Pasalarinannesi Irmakprensesinannesi sizinki de sürekli uyuyor muydu ? Bende 35+2 de doğum yaptım ikizlerimden küçük olanın refleksi baya dusuk 40 dk da 40 cc anca içebiliyormuş kilo alımı da yavaş ilerliyormuş bugün 8. Günümüz doktor biz zorla uyandırıyoruz uyandırmasak uyanmıyor ağlamıyor da dedi
Pasalarinannesi Aslan-mom1302 benim ikizlerimden küçük olanda öyle kilo alimi yavaş emme refleksi düşünme olduğundan 40 cc 40 dk da alıyormuş ve sürekli uyuyormuş Dr biz uyandırmazsak uyanacagi yok hiç aglamiyorda dedi sizin süreç nasıl ilerledi bugün 8 gün oldu
Pasalarinannesi Mammamiaa_ sizinkide sürekli uyuyor muydu ikizlerimde 8 gün oldu küçük olanın emme refleksleri tam olmadığı İcin kuvezde yatıyor kilo alimida dusukmus Dr uyandirmadikca uyanmıyormuş 49 dk da 40 cc anca içebiliyormuş