Benim de oğlum 34. Haftada 1550g doğmuştu. 2 kgyi geçinceye kadar sondayla midesine beslediler. Sonra ağızdan enjektörle beslemeye başladılar. Kilo alımı devam edince 38 haftalık olduğunda emzirmeye çağırdılar. Kilosu çok düşük olduğu için belki emme refleksi olsa da yormak istemediler uzun süre çünkü o zaman kilo verirmiş. 2460g olduğunda taburcu olduk.