ReyhaanKaran ilerde çok bağırsak sorunu yaşar çocuğunuz söyleyeyim, karar sizin. İçinde şeker var daha şekerle tanışması için çok erken. Lütfen annelerimiz bizi neyle büyütmüş falan diye düşünmeyin. Şimdi hepimizde kronik hastalıklar var. Şeker, tansiyon, böbrek, bağırsak hastalıkları. Bunlar boşuna olmuyor.