6.ayında ek gıda dönemine başladıktan sonra arada veriyorum şuan 11 aylık hala arada veririm çok seviyor tadını ama tok tutuyor ve karbonhidrattan baska bisey değil kilo aldırıyor diye duymuştum ama devamlı vericen ki anca öyle anlarsın yarayıp yaramadığını ama kesinlikle devamlı verilmesini tavsiye etmem çünkü tatlı bir ürün.