Helpmee Benden bi tane daha. Benimde 3 yaşında kızım 1.5 yaşında oğlum var. 32+3 haftalıkta hamileyim. Kızım aşşşşırının da aşşırısı inatçı. Oğlumda tuttuğunu koparan bir tür 😂 Üstüne üstlük bi de 26 yaşıda engelli kaynımı bakıyorum. Nasıl yetişiyorum bilmiyorum ama. Rutin oluşturmak lazım. Örneğin ben sabah çocuklar 9.30- 10 gibi uyanıyorlar. Kalkıp onlarla beraber kahvaltıyı kurarım. Oturur yeriz. Sonra onları oyuna teşvik ediyorum. Dışarı çok çıkamadığım için eşim kaydırak almıştı park gibi eğleniyorlar. Onu veriyorum oynasınlar diye. O ara mutfağı topluyorum. Sonra 2 ye kadar oyalanıyoruz bi şekilde. Ya oyın oynuyorum onlarla ya da ufak tefek işler yapıyorsam yardım edin beraber yapalım diyorum. (kıyafetleri yerine dizmek, makineyi boşaltmak en sevdikleri şeyler) 2 de öğlen uykusuna yaptırıyorum. Birini sallıyorum ayağımda biri kendi uyuyor. Onlar uyuyunca diğer kalan işlerimi yapıyorum. Kaynıma zaten tv açınca duruyor. O da tv izlerken kalan bütün işlerimi onlar uyanana kadar hallediyorum. Sonra akşama kadar ne yaparlarsa yapsınlar. 😂😂😂 Ben böyle idare ediyorum ama bebiş doğunca nasıl yaparım bilmiyorum Allah hepimize kolaylık versin. Uzun yazdım canım okursan helal et hakkını 😊