3 kızım var. 12/8/8aylık.. Bir ergen,bir çocuk,bir bebek… Her türden çocuğa sahibim. En büyüğü ergenlik triplerinde, ortanca büyükle sürekli kavga halinde.. En küçüğüm alerjik bebek sık hastalanıyor ve gece uyumuyor… Ben artık perte çıkmış durumdayım.. İsyan bayraklarını çektim 🏳️🏳️🏳️