mehtapalpk Allah kolaylık versin benim kızım da 27 aylık o kadar gözümde büyüyor ki tuvalet süreci anlatamam. Bizimki 3 4 aydır hazır durumda lazımlık aldım bu senin tuvaletin falan dedim kitap aldık videolar falan derken bir kaç kez çişini yaptırdım lazımlıga ama sonra bi tutturdu tuvalete gitmiyorum gitmiyorum diye. Nisan başı gibi başlayacağım havalar ısınsın diye bekledim hemde kardeşi oldu o süreçte ikisi birlikte ağır gelir diye beklettim şimdi biraz alıştı şükür. Bakalım çok inatçı bir çocuk nasıl olacak bilmiyorum bende çok sabırlı biri değilim inşallah kolayca atlatırız şu süreci 🤲