İyi akşamlar hanımlar… Benim oğlum tam 31 aylık oldu ve tuvalet alışkanlığı için hemen hemen tüm belirtiler vardı. Hani çişim geldi falan değil ama bezini değiştirmem için bez getiriyordu. Ben de dün eğitime başladım… Çok uzatmayayım
Sorum şu:
Eğitime başladığımız günlerde çocuk çişim geldi falan demiyor sadece biz belli aralıklarla lavaboya götürüyoruz ya, sonrasında çocuk kendi mi söylüyor çişim geldi diye??? Tecrübeli olanlar cevaplarsa çok sevinirim… Yani süreyi uzatıyoruz zamanla evet ama hep biz mi hadi tuvalete diyecez, yoksa çocuğun söylemesini bekleyecek miyiz belli bir süreden sonra???