Bebikimm Wisee114 evet gece benim oğlum uyanıyor 2 saatte bir emzirşyorum hemen geri uyuyo, çok aşırı şişerse zaten canım yanıyo sağıyorum ama emdiği için her gece aşırı şişmiyo. Süt memede çok kalırsa meme buna alışıyo ve süt üretimi azalıyor