Bebikimm 2 aylık bebek anneleri nasılsınız nasıl gidiyo? 2. Atak haftanız nasıl geçiyo yada geçti? Kaç kilo oldu bebişleriniz? Hadi sohbet edelim 🌼
Baakpnr- Bebikimm 2 ay 24 günlüğüz biz 5 kg 61 cm 🥰 8. Hafta atağı resmen mahvetti ama bitmek üzere sanırım son 2 gün 🥰
Ruzgar123 Bebikimm bende yeni tam da böyle bir post actım yazan pek olmamıs😂benim bebişim 2.ayına girer girmez bir atak havasına girdi yarın aşısı var kilosu 6.500 günde iki kere zorla mama veriyorum bazen sütüm eksik kalabiliyor bazen cok dolu oluyor değişiyor benim ruh halime göre😂
Bebikobilge Bebikimm gündüz bir saat zor uyurdu bu hafta daha iyi gece üçe kadar uyumuyor. Gece yatmadan mama veriyorum 5.700 kilosu ebe mama verme dedi ama ben veriyorum bi 6 saat uyutuyor diye. Allaha şükür sağlıkliyiz. Sizin nasil gidiyor bebekle? 🤗Rota virüs aşısı yaptıracak misiniz? Onu düşünüyorum yaptırsam mi yaptirmasam miii
Bebikimm Baakpnr- 8.hafta biteli çok olmuş ama bazen 2 hafta sürebiliyormuş o yüzden galiba ☺️ bizde yeni girdik gündüzleri uykusuz ve full meme de geçiriyoruz
Bebikimm Ruzgar123 arada bir oluyorsa sütün varmış mama vermeden emzirirsen sütün daha çok artar ☺️ tombiş bir bebik 🥰
Ftmhnm06 Benim bebeğim de 2 ay 7 günlük. 8’inci hafta atağındayız. Bir gün sakin bir gün sebepsiz yere saatlerce ağlama. Geçen hafta kontrolde kilosu 5.250 gram çıktı. Perşembe aşılarını oldu. Çok şükür ateşi filan çıkmadı. Sağlıcakla büyüsün tüm bebekler.
Bebikimm Bebikobilge biz gündüz hiç uyumuyoruz ama allahtan gece uykusu iyi. 5400 olduk bizde 🥰 ya aslında mama verdiğimiz zaman uyanmaması sütümüzün azalması demek oluyor çünkü emme aralığı açılıyor sık emdikçe süt geliyo. Ama bende bazen doymadığını düşündüğüm geceler mama veriyorum gerçi artık biberonu almıyor kendi sütümü bile içmiyor biberonla 😏 onun haricinde gündüz hep memede kalmak istiyor atak şeysi olsa gerek ☺️🥰
dilan_ecrin34 Sizin de bebeklerinizin ağzında salya akıyor mu acaba ?benim kızım 2 ay 18 günlük ağzında su akıyor hep elini emiyor sizinde öyle mi merak ettim 😯
Bebikimm dilan_ecrin34 evet benim oğlumda elini emmeye başladı zaten 8.hafta atağının getirdiği bşeymiş bu, her bebekte olmamakla birlikte
Ftmhnm06 dilan_ecrin34 eli sürekli ağzında, başparmağını emiyor beş parmağını sokmaya çalışıyor:) salyası çok oluyor haliyle
Bebikobilge Bebikimm maşallah nazar değmesin 👼 sabah uyanınca taş gbi oluyor benim göğsüm ama gün içinde çok sızladigi da oluyor sizlamadigi da. Çözemedim bu süt işini uyanık kaldıkça yarım saatte bir azda olsa emiyor 😊
Wisee114 Bebikobilge bende de aynı durum var acaba gece sagmiyoruz diye süt azalması olur mu ? Geceleri beslenme saati için çocuklarınizi uyandiriyormusunuz. Benimki 2 ay 8 günlük
Bebikobilge Wisee114 hiç bilmiyorum azalma olur mu ama gece de sagilsa iyi olr gibi geliyor. Ben uyandirmiyorum. Bazen mochi var elimde onu takıyorum biraz akıtıyorm sütü sisi iniyo. 1 ocakta doğdu bizimki de aynı galiba sizinle 🤗
Bebikimm Wisee114 evet gece benim oğlum uyanıyor 2 saatte bir emzirşyorum hemen geri uyuyo, çok aşırı şişerse zaten canım yanıyo sağıyorum ama emdiği için her gece aşırı şişmiyo. Süt memede çok kalırsa meme buna alışıyo ve süt üretimi azalıyor
Wisee114 Bebikobilge evet bizimde 29 aralık da doğdu:) ya benim göğüslerim terbiye oldu sizde öyle bi durum oldu mu sanki biraz erken oldu gibi