Kadersizxww baby turco indirimli haliyle BİM’in ve a101in bezinden çok çok çok kaliteli. BİM’in bezini kullandım çocuğum pişik oldu. Baby turco kullanıyorum ve çok memnunum. İndirimle tanesi geçen gün 78 krs a aldım. Şimdi 3 numaraya geçtik onuda tanesi 92, krs a aldım. Oneririm