zarifbirhanim Kadersizxww Kesinlikle baby me tavsiye ederim. Kullandigim en iyi ve en uygun bezdi. İkincisini %30indirimli alıyordum
Winnithepooh Zeliha27mira onlarında adeti 2 tl civari oldu iyice kendilerini sleepy ile kiyaslar oldular 🤣🤣🤣
utangacayimonti Bim in bezini 1-2 kere kullandım bir sorun yaşamadım ancak sleepy e çok zam gelince goon a geçtim şimdi ondan da çok memnunum şehrinizde gross adında market varsa oraya bakmanızı öneririm orda bezler piyasadakilere göre çok uygun
FistikliLokumum utangacayimonti gross marketlerde tüm markalar mı ucuz yoksa gross markete özel bezler mi acaba? Benim oldugum yerde bi sürü gross market var da
zarifbirhanim Mryrnogz Bizde bir kere deneyelim dedik. Cok memnun kaldım. Kızıma artık küçük geldiği için kullanamiyoruz. Ama büyük numarası çıksa kesinlikle alırdım. Ne pişik oldu ne sızdırdı, ne kötü kokusu oldu ne iz yaptı
Mryrnogz Ne denediysem olmadı sleepyden baskasi pişik ediyor. İndirim yakaladıkca üç aşağı bes yukarı alıyorum.bu defa e bebek bezini deneyeceğim
utangacayimonti FistikliLokumum bizim burda sleepy molfix prima ve goon var sadece piyasa 55-60 TL olan bezi 40 a aldım
utangacayimonti FistikliLokumum bebem natural de vardı sanırım baby turco da kullandım hatta bitsin diye uğraşıyorum gündüzleri takıyorum ama illallah ettim hep üstüne geçiyor çişi ve teni hep ıslak ıslak kalıyor bez sapsarı bütün çişi gösteriyor
FistikliLokumum utangacayimonti evet cisi gösteriyo ama ben cok memnumum bedeni kücük gelince sızdırma yapar tüm bezler. Ben prima aktif bebekten gectim baby turcoya cok memnumum su an
FistikliLokumum utangacayimonti aslında tam olması gereken bedeni kullanıyosunuz da bilemedim valla ben memnunum bizde 4 no kullanıyoruz stoklar bitince 5 noya geccez