Dilara61 ceyhunun_annesi ozman bence hic riske girme gotur doktora derim cunki ben de gunduz oldu hic dusmedi saglik ocagina goturmustum
Sinemisssss ceyhunun_annesi bu ateşin dişle ilgisi yok cnm benim onu bilde yapılacak herşeyi yapmışsın düşmüyorsa direk hastane bence
kbr-frk-ysf Ateş düşürücü ve ılık duş gibi şeyler fayda etmediyse. Bebeğin çoraplarını Limonlu su ile ıslatıp giydirin Allahın izni ile faydası olur. Hem içilen birşeyde değil zararıda olmaz deneyin derim.
ceyhunun_annesi Mugerrr çok geçmiş olsun başka bi rahatsizlihi var mı covid kaynaklı ishal gibi falan, bide şimdi hastaneye götürürken nasıl giydiriyim
Mugerrr ceyhunun_annesi ishali yok burun tıkanıklığı oluyor geniz akıntısı var arada öksürüyor huysuzluk ve kusma var.
Kikiriki ceyhunun_annesi En zor köpek dişi mahveder çocuğu belkide odur ama yine de doktora gitmekte fayda var.
Pembecicek ceyhunun_annesi diş çıkardıgı için ateş varsa endişelenecek bişey yok diş ateşi zarar vermez ve 38 üstüne de cıkmaz genelde 38 de kalır. Bu normal bir süreç bizim doktorumuz bu sekilde söylerdi bize. Bu sürede bebegini ince giydirin alnına ve koltuk altlarına soguk suyla ıslatılmız bez koyun . Çoraplarını limonla ıslatıp giydirin yani bebeğinizi ferahlatın. Tabi eger diştense . Ama üşütmüş farklı bir hastalıktan dolayı düşünüyorsanız tabiki doktora gidin çok geçmiiş olsun 🌸
ceyhunun_annesi Pembecicek teşekkür ederim düşleri çıkardı.ama ateş hic olmadı sadece köpek dışı ucu var devamı yok onu acaba bilmiyorum
Esto24 Pembecicek oğlum hem grip hem diş çıkarıyor ateşi çıktı gece yandı 38 buöugu buldu koltuk altı bugun 37.5 inşallah gece çıkmaz daha dişten mi gripten mi anlamıyorum ishal olmş ayrıca
Glsn7581 ceyhunun_annesi hastalanmayancocuk sayfasını takip ediyorum orda bal,sarımsak limon kürü var.bir yaşından küçük bebeklerde azcik bala biraZ limon ve çok küçük bir diş sarımsak diyo Bunu yapmak istemezseniz kısa süreli ılık banyo ve ayaklarının altına limon sürün
ceyhunun_annesi Hgk Amin Allah razı olsun canım valla elim ayağım birbirine girdi şimdi geldim hastaneye
Mihre Geçmiş olsun.Enfeksiyonda inatçı ateş oluyor.Eğer ateşi düşmüyorsa.Kızım en son boğaz enfeksiyonu geçirdi ve hiç bir şekilde indiremedik.Fitil,calpol ,dolven işe yaramadı.Antibiyotik kullandık mecburen
ceyhunun_annesi Mihre teşekkür ederim canım sizede geçmiş olsun farklı herhangi bir şikayet gözlemedim ama insaalah kötü bisey yoktur hastanedeyim
KubosM ceyhunun_annesi Geçmiş olsun geçen hafta oğlumunda inatçı ateşi vardı ihmal etmeden bir doktora gösterin
Sahrabalam ceyhunun_annesi bugün aynı sekıldeydık gittik 10 aylık kızım aşırı gazdan ateş topuna dönmüştü lavman yapıldı eve geldık calpol verdim normal suanda çok şükür
ceyhunun_annesi Sahrabalam çok şükür canım geçmiş olsun insaalah bizede kötü bisey yoktur şimdi sıra bekliyorum