Sabahtan beri ateşi var 37 37.5 38 aşası gitti geldi yine baktim 38.3 düşmüyo vücudu başı resmen ateş topu 2 ayrı ateş ölçer kullandım ikisi de aynı ölçtü ılık suyla vücudunu sildim incecik giydirdim ateş düşürücü verdim. Şimdi emdi sallıyorum uyuyacak varmı başka yapabilcehim bisey gecmezse doktora gidicem