Eskici777 Busrabsr enfeksiyon durumu varsa nötrogil düşük lenfosit yüksek cıkabılır :) Yani bebeklerin bagısıkligı o donemde aktif olduğu için degerler degısebılıyor, doktor onemli görse belirtir size
Eskici777 Zeyfur38 Ben acıkcası aylar sonra farkettim aylar onceki tahlılınde yuksek mış. Sonra duzelmıştı. Yani Bi seferlik farklı sebeplerle yuksek cıkabılır.
Eskici777 Zeyfur38 Dedıgım gibi potasyum konusunda bilgim yok, kan alım aşaması sebebiyle yuksek cıkmıs da olabilir, degil ise de bir bilgim yok. Fakat kalsiyumun fazlasını su atıyor. D vitamini kesılıyomuş fakat ben kesmedim sonradan farkettıgım için. Baktırdıgımda da normaldi elhamdülillah
Busrabsr Zeyfur38 yeminle bizimkide oyle bobrek genislemesi var denildi ust uste antibiyotikler yuklendi enfeksiyon gecieiyor diye o sira covut oldu oglum bi antibiyotikler dahaaa simdi sunnet oldu sonda takildi hic birseyi yokmus enfeksyon bile gecirmemis yavrum simdide bu potasyum skntisi ciktiii
Eskici777 Busrabsr Sizn kalsiyum la ilgili probleminiz yokkı. Kalsiyum yukseklıgınde d vıtamınını kesmeyi onerıyor doktorlar. Fakat ben kesmedim o surecte doktor bısey demedıgı İcin. Ayrıca d vitamini bagısıkligı yukseltır, iyi bişey yani.
Eskici777 Busrabsr Yüzdelik degeri bilmiyorum diğer nötrofili Kac? Baska bir nötrogil daha var, bide referanslar Kac
Eskici777 Busrabsr 1,13 nötrofil bildiğim kadarı ile düşük degil zaten, referansın altında olması onun kötü olduğu anlamına gelmiyor, hastalık zamanı ve hemen sonrası cok normal diye biliyorum. Doktor emin ol belirtirdi, doktor ne dedi
Eskici777 Busrabsr Anladım dedıgım gibi su atıyor kalsiyumu, doktora sorarsan canım bilgi verir yanına gidince daha rahat edersin. Ama birsey yok diyorsa kafana takmamalısın. Sen danış yüzyüze için rahat etsın