Deletedmom_13 Kalbim22 17 yaşımda fark ettik. Şuan 25 yaşındayım. Lösemi baslangici olabilecegini düşünmüştü doktorlar. Senelerce takip edildim. Bostan yere antibiyotik tarzı ilaclar kullandım şükürler olsun sağlıklıyım
Kalbim22 Deletedmom_13 Allah korusun ya tek bu değer yüzünden mi şüphe ettiler yoksa yaşınız da o zamanlar küçük olduğu için mi
Deletedmom_13 Kalbim22 şüphe ettiler daha sonra daha ileri kan tahlili yapıldı temiz çıktı tek bu değerin yükselmesiyle bisey olmazmis