Prenses066 Bebeğim 8 buçuk aylık kan testi verdik bugun baktım WBC ve MONO değerleri yüksek çıkmış Çarşamba günü doktora göstercem ama meraklandım başına gelen oldu mu niye yüksek acaba
Nilya88 Prenses066 o değer aralıkları yetişkinlere göre diye biliyorum benim oglumunda bı çok değeri yüksek çıkmıştı kırmızı gözüküyordu ennabizda ama doktor değerleri gayet normal dedi
busra_54 Prenses066 wbc yuksekligi enfeksiyon oldugunu biliyorum antibiyotikle duzeliyo digerini bilmiyorum
Deletedmom_13 Prenses066 baya yüksek çıkmış yani normal karsilanmayacak kadar sanırım enfeksiyon var vücudunuzda. Normali 10 olurken benim 14lerde çıkardı ilaç kullanırdım takip edilirdim sizin kesin bu değeri doktora göstermeniz lazim
Derya341986 Esmatnyl merhaba benim oğlumunda wbc si yüksekti crp ve monositi mide bulantısı ishal kusma karın ağrısı boğaz ağrısı ateş vardı öpücük hastalığı geçirmiş. Nedne böyle yazdınız aklım takıldı
Esmatnyl Prenses066 eğer bunlar yoksa endişelenmeyin çok ama çarşambayı beklemeyin bence yarın sonuçları gösterin nacizane bir tavsiye
Prenses066 Busrabsr sizin yüksek değil şimdi araştırdım 2 yaş altı bebeklerin wbc değer aralığı 6-17 arası oluyormuş
Kalbim22 Deletedmom_13 merhaba herhangi bir sorun çıktı mı aynı durum bende de var yüksek çıkıyor wbc
Prenses066 Busrabsr değil canım endişelenme bir de bebiş sünnet olmuş zaten çok normal değeri geçmiş olsun🌸