Deletedmom_36 Sevgipitircigi33 İlk tasindigim evim sifirdi su an ki degil.bu evde gorumcemle arkadasi temizleri mutfagi bol bol yag sokucu cif ve bulasik mak tableti kullandilar
esracanlier Sevgipitircigi33 parlıyor 😙👌🏻 Ben bulaşık Makinesi parlatıcısı ile siliyordum, annem bu yöntemi gösterdi ben eşyaların tozunu da bu suyla alıyorum artık, hem eşyalara da zarar vermez.
Sevgipitircigi33 esracanlier bidahaki silmede öyle yaparım bugün domestos la sildim ama kendimi dış cama atamadım 6 kat olunca korktum 😔😔😔
crazymommy2021 Sevgipitircigi33 aa ama benim icime asla sinmiyor pis yerden su alip etrafi temizlemek hem gir cik suyu degistir bezi yika oradaki pislik yine eve yayiliyor gibi geliyor
esracanlier Sevgipitircigi33 kış günü camı dışardan silme zaten ben silmiyorum hemen batıyor 🤷🏻♀️ İçerden siliyorum sadece.
delirmeceler Sevgipitircigi33 bende önce mutfağı hallederim sonra camları silerim camlar içinde suyun içerisine az bulaşık deterjanı dökerim mis gibi oluyor sonra salon ve odalara girişip en son tuvalet banyoyu halledip kendimde duş alıp çay yapıp mis gibi otururdum