Dilekk0642 nane çayı içtim bi süre. Ama en iyisi iki üç kez aynı göğsü emzirmek. Çünkü tazyikli olunca ön sütte fazla oluyor bebek son süre ulaşamadan şişiyor aslında hiç doymuyor bu kez de gaz sıkıntısı oluyor bi göğsü arka arkaya emzirince son süte ulaşabiliyor. Bi haftaya yakın böyle yaptım sütün arttığını hissedince elle sağıp öyle emzirmeye çalıştım. Emzirirken de makas şeklinde tuttum göğsü akış yavaşlasın diye