pirpirannesi Tazyikli olması çok zorrr yani o memeyi emzirmek bebeğin emmesi eziyet oluyor başlarda benim bi mememde ucunun yapısı farklı diye 6-7 süt kanalı açıklığı vardı ve fışkırıyordu resmen ağzından çıkarsa yüzüne falan sıçrıyodu öyle. Daha yutamadan ağzı doluyordu ya hava yutuyor beraberinde ya boğulur gibi genzine kaçıyordu. Çok hırpalanıyor bebek. Kendi çektikçe gelmesi daha rahat daha iyi merak etmeyin.