elifinannesiiiiiiiii Biri1 çok erken bence şahsi fikrim. Benim doktorum rahat bir doktor 5.5 aylıkken başlamamı önerdi en erken. Daha bağırsakları tam gelişmediği için
Kikiriki Biri1 benim bebeğimde kabız değil yumuşak bir şekilde doğduğundan beri 3 4 günde bir yapıyo. Kilosu gelişimi ile alakalı bir durum yoksa ben vermezdim açıkçası yada bir doktor görüşü daha alırdım
Buse_efe Biri1 benim bebeğimde öyleydi lağman yapmadan kaka yapamıyordu ama hem mamasının içine hemde ek gıdalarına eklediğimde Zeytinyağ sayesinde yapıyor sadece gece mamasına eklemiyorum zeytinyağını
ZeynepNurten Hlyvk patates havuç harşladım blandırdan geçirdim üç gün sonra brokoli bal kabağı havuç sonra normal kabak ondan sonra labne peynir yumurta sarısı sebzelerine zeytinyağ koymayı unutma canm