Biri1 Arkadaşlar tadımlıklara başladım meyve ile birer yada ikişer çay kaşığı veryorum sadece bi defa gün içinde.Siz nezaman ve ne ile başladınız
Kikiriki Biri1 çok erken lütfen yapmayın yaa daha bağırsakları gelişim aşamasında bebeğinizin. Zaten ömür boyu o verdiklerinizi tadacak en azından beş buçuk aya kadar sadece anne sütü ve formül mama ile besleyin m
ZeynepNurten Biri1 4 aylık başldım ama doktor sadece mama ile beslndiği için başlattı meyve ile değil sebzeyle çünkü meyveyle başlayınca sebze yemk istemiyorlar
Biri1 Kikiriki doktorum başlayabileceiğmi söyledi zaten sadece tatırıyoeuö birer çay kaşığı doktoruma kalsa 2 öğün verebilirsin 150 şer gram dedi
Zlm Biri1 Ben de 4′e 2 günlük başladım ama ben sebze ile başladım meyve tatlı olduğu için çocuklar sonra sebze yemeye biliyormuş
yusufmertmom Biri1 bizde 4 aylığız ama denemedim bile çünkü bağırsakları uygun değil henüz. 6 aydan önde de düşünmüyorum denemeyi
iremceren Biri1 erken başlamışsnz ama doktor kontrolündeyse bişi diyemem sebze ile başlamanz daha uygun çnkü meyveyi bilen bebiş tatsz tuzsz sebzeyi reddedio
Kahvelihome Meyveli yoğurt veriyorum sade yoğurt sebze püresi meyve püresi veriyorum sütüm yetersiz kalıyor oğlun iştahlı, bi kahve fincanı veriyorum günlük mama vermektense böyle tercih ediyorum
ZeynepNurten Hlyvk patates havuç harşladım blandırdan geçirdim üç gün sonra brokoli bal kabağı havuç sonra normal kabak ondan sonra labne peynir yumurta sarısı sebzelerine zeytinyağ koymayı unutma canm
Buse_efe Biri1 ben 4 aylıkken başladım sabah hipp hazır muhallebisinin içine 2 adet bebek bisk. Ezip biraz zeytşn yağ döküp veriyorum öğlen meyve püresi akşamda 2 yemek kaşığı yoğurt 2 adet bebek büsk. Eziyorum yarında sabahları artık sebze çorbaları yapıp blanderden geçirip püre yaparak vericem kaka yapmasında sorun yok mama ile beslendiği için doktor ver dedi gerçekten çoğu anne çok kasıyo kendini bu konuda kendiler nasıp büyüdü bilmiyorlarmış gibi 😃
Biri1 Buse_efe bende kaka yapmasında sorun olsuğu için başlatmak istedim.3 aylık olduğundan beri desteksiz kaka yapmıuo sadece 1. 2 defa yaptı.Meyve verirsem düzelir die düşündüm
Biri1 Kikiriki kaka yapmıyo 3 ayından beri fitil kullanmak zorunda kalıyorum doktorumda iatersem meyve ile başlaybileceğimi daha kolay kaka yapcağını düzene gireceğini söyledi
Buse_efe Biri1 benim bebeğimde öyleydi lağman yapmadan kaka yapamıyordu ama hem mamasının içine hemde ek gıdalarına eklediğimde Zeytinyağ sayesinde yapıyor sadece gece mamasına eklemiyorum zeytinyağını
Kikiriki Biri1 Onun yerine günde bir çay kaşığı zeytinyağı verseniz daha iyi olur aslında ama doktor dedeiyse bir bildiği vardır
Biri1 Kikiriki evet oda olbilir ama bebeğim kabız değil sadece kakasını geciktiriyo belki bu yüzden demiştir bilmiyorumki bende.Kilosuyla ilgili bi sıkıntımız yok çok şükür.Bende çok kararsız kaldım
Kikiriki Biri1 benim bebeğimde kabız değil yumuşak bir şekilde doğduğundan beri 3 4 günde bir yapıyo. Kilosu gelişimi ile alakalı bir durum yoksa ben vermezdim açıkçası yada bir doktor görüşü daha alırdım