_anneyim zaten beş ayı geçince artık sinyal vermeye başladı ama kundaksiz da uyumuyordu artık altı buçuk ay olunca birgün yanıma aldım yatağıma pis pis dedim baktim uyudu bundan sonra yaomicam dedim hiç yapmadım hemen alıştı ama onun öncesi iki afta kadar geceleri uykusunda açtım o uyuduktan sonra. Ama psikolojim bozulmisti hu çocuk bırakmayacak mi diye bozmayın moralinizi onlar yolunu buluyo Allh şükür el kol hareketleri de de hiçbir şey yok. Annelerimiz yasimiza kadar kundak yapmış :)