_anneyim bende hala kundak ile yatırıyorum nr varki bunda? Sadece kollarını sarıyorum sıçramasın diye. Bacakları kalçası serbest zaten istediği gibi oynatıyor alt kısmını. Bence kötü birşey değil bu şekilde kundaklamak. Acele etmeyin bırakmak için, bir zararı yok nasılsa