Nurklc0 Hmyrufk peki ilk zamanlar sizinde bebek çok uyuyormuydu uyandıramıyoruz biz ya aşırı çok uyuyor
2mom Nurklc0 İlk 7-8 gün çok zor uyandırdık, 10 günden sonra uyanmaya başladı şimdi ise zor uyuyor, gaz sancılarıda başladığından. Gündüz en fazla 2 saat uyuyup uyanıyor, gecede 3-3,5 saatte.
ecee034 2mom benimde 12 günlük hala geçmedi mama artı meme yapıyoruz sürekli uyuyor 40 dk uyandırmam sürüyor sadece
2mom ecee034 Yakın zamanda sizinde hemen uyanmalar başlar. Ben yüzünde ıslak mendil gezdiriyorumdum öyle uyanıyordu
ecosummm 3,5 aylık geçti bizim de bizde de anne sütü sarılığı demişlerdi esmer çocuk bembeyaz olmuştu
Arenbebek 2mom 2ay surdu kan uyusmazligindan dolayi bebegiminde kilo alimi vs herseyi iyidi zaten 10 gunden sonra bi sknti olmadi sadece sariligin gecmesini bekledik doktor ilk 1 hafta onemli sarilikta demisti
2mom Arenbebek Aynen öyle diyorlar, enzim testlerinde de sıkıntı yoksa bekleyin mutlaka geçecek diye. Bakalım bekliyoruz🙏
Asyabebek1 2mom bizimki de 40 güne yakın sürdü, ben mama da veriyordum nolur nolmaz diye. Ama geçti bı sıkıntı yok
2mom Asyabebek1 Mamayı söyleyen oldu, hatta bazen 2 gün mama veriliyormuş anne süt sağılıyormuş çok daha kısa sürede atlatıyormuş. Doktor bir zararı yok kendi geçecek deyince vermedim mama.
Teemo07 2mom ilk 20 günü atlattık tan sonra sorun değil zaten. Güzelce beslenmesi yeterli. Sadece rengi hala hafif sarı oluyor..
2mom Teemo07 Değişik bir ruh hali işte, üstüne lohusalıkta eklenince insan herşeyi takar oluyor🙏 Allah hepimizin evlatlarına sağlık versin🌺
BabyMerttt 2mom biz de 38 gunluguz ayni dediginiz gibi anne sutu sariligi var hala gecmeyince tahlil verdik her sey normal uykuku hali de yok sadece anne sutu aliyor..emzirmeye devam sagligina hic bir sakincasi yokmus 3 aya kadar sureblirmis endise etme ben artik etmiyorm
2mom BabyMerttt Doğru söylüyorsunuz, bende takmayayım artık🙏Gaz durumlarınız nasıl, bizim ki hep bir ıkınma halindr
Teemo07 2mom kesinlikle öyle oluyor. Ama endişe etmeyin. Derecesi de düşükse zaten sorun teşkil etmiyor.
BabyMerttt 2mom cok fenalardayiz. Yavrumun uykusu var yatryorum 10 dk sonra uyaniyor gazini cikaramiyor veya kusuyor cok zor geciyor gunlerimiz
2mom BabyMerttt Bizimde öyle, bir sürü damla denedik en son işe yarar gibi oldu ama dün gece sabaha kadar ıkındı ağladı. Bende perişan oluyorum, yarım saat 1 saatte bir kalkınca insan sersem oluyor, geçse gaz rahatlasak biraz🙏