Merhabalar, oğlum 33 günlük. Sarılıktan bir türlü kurtulamadık. Kilo alımı iyi, keyfi yerinde, uykulu hali de yok. Düzenli doktor kontrolüne gidiyoruz. 1 aylık olana dek geçmesini bekledi doktor. Enzim ve bir sürü farklı test yaptırdık, hepsi normal çıktı sadece ABO uyuşmazlığı çıktı. Anne sütü sarılığıda deniyormuş, sadece anne sütü alıyor doktor devam et emzirmeye sık sık dedi. Bu durumda olanların sarılığı ne zaman geçti, öyle sarı görünce canım sıkılıyor çok😕Kızımda sarılık olmuştu onlada Abo uyuşmazlığımız var ama onunki 10-15 günde geçmişti. Anlamadım ben bu işi🙄