Sebep olanlarin Allah belasını versin. Kıs kıs nereye kadar. Aman kettle I kaldır, elektrik. Fırını az yak, elektrik. Kahve makinesine gerek yok ocaktada oluyo. Vs vs vs Eve tost makinesi bile almadık. Avrupa’dan geldim sırf ekonomi yüzünden bin pişmanım. Orda kimsenin hesap kitap yaptığını hatırlamıyorum. 2000 wattlık elektrik eşyası her gün çalışsa kimse az yakalım elektrik az gelsin demezdi.
Asgari ücretle geçinenin Allah yardımcısı olsun. Çoğumuz türkiyede vakit öldürüyoruz sadece. İnsan gibi yaşamayı özledim.