Rumeysa28 375 TL geldi bu ay . Zaten 200 den aşağı gelmiyordu zamdan öncede şuanda iyice coştu . Eşim çoğu saat işte evde bir oğlum bir ben varım . 1 odanın isigi yanıyor sadece çoğunluk . Süpürge kullanıyorum iki güne bir . Fırın falan da uzun zaman kullanmıyorum belki ayda 1 kere . Biz şaşıp kaliyoruz inanın elektrik getirecek doğru dürüst bişey yok. Klima yok elektrikli soba vs hiç biri yok . Sastik kaldık her ay böyle