Mavilii ben bıraktırdım kızıma bi ay oldu bence sabır taşı yerine acı sonuçta çocugunuzda o tadı almış oluyo onun yerine ben şöyle yapmıştım bildiğiniz şeffaf bantlar varya koli bandı diyoruz onu yapıştırdım göğüslerime yapıştırmadan önce saçımın ucundan bi iki tel kestim öyle yapıştırdım zaten kötü görünüyor hem saç hem bant olunca kızım baktı ayy dedi sonra bidaha istemedi çok şükür ne ağlama krizleri oldu nede başka bi sorun deneyebilirsiniz ellediklerindede bant yapıştırdığımız için ucu olmuyo ya ağızlarına alsalarda bişe gelmiyo bi çok kişi böyle bıraktırmıştı bende denedim çok şükür ni sorun yaşamadık