frambuaz oğlum 3 aylık, ben 2 doktorla görüştüm biri genel cerrahtı sanırım uyutucaz dedi, diğeri çocuk doktorumuz çok az bir şey verip uyuturlar 10-15 dakika falan dedi. Ama burada daha önce okumuştum şehir hastanesinde çocuk cerrahına gidip muayene sırasında yaptıran bile var, özel hastaneler genelde yatış yapmak için uyutmak istiyorlar sanırım ya da bebeğin durumuna göre mi değerlendiriyorlar anlamıyorum. Fırsat bulursam ben de şehir hastanesinde çocuk cerrahiye gitmek istiyorum, en iyi onlar yönlendirir.