frambuaz 6aylıktan kucuk cocugum dil baginı doktor uyutarak mudalhe edecegını soyledı bilgisi olan var mı, kestırmeyıp sorun yasamayan yada yasayan varsa nasıl sorunlar ya sandı acaba
nur-nr_123 frambuaz cnm bnm göğüslerim hwp yara oluyordu kimse anlamadı oğlum gırçındı neyse 16 aylıkken bormal hastalandı doktor farketti bn kestirmek istedim develtte ameliyat dediker özel klinikte 21 aylıkken kestirdim bn uyutulmasını doğru bulmuyorum klinikteki doktprumuz kastaysa uyuturz dedi ama normal ayrıysa bağ keserim dedi ve kesti oğlum çok şükür konuşması ilerledi iyiki diyorum kestirdim küçükken kestirin şimdi yazan çok olur konuşmyı etkilemez vs vs diye kelime çıkartırken pelteklipede sebep oluyor bn büyüyünce bu konuda sıkıntı çekmesin istedim
Duyguum frambuaz dil bağını yaptırmalısınız bekletmeyin meme reddi ileride gıda alırken sorunlar konuşmada sorunlar yaşarsınız uyutma dedikleri çok az sedasyon ile yapılıyor 5 dk lık işlem
Siret frambuaz kızım 9 ay 10 günlük bir kaç ay önce yaptırdık uyutularak kesildi hiç zor değil aynı gün emdi iyileşti çok şükür mutlaka yaptırın ileride bazı harfleri çıkarmada güçlük çeker konuşma bozukluğu olur
frambuaz nur-nr_123 ya canım sımdı bende diyorum dilimde bag olsa agzında rahat hareket ettıremem bu cocuk konusmayı ogrenınce zorlanaxak ister istemez pelteklık olacak ıstıyorum bende kestirmek ama doktor yarı uyutulmadannolmaz cocuk basını nasıl sabit tutacak deyınce kabul etmedim sımdılık arastırayım dedım ama herkes odada kestirmıs
Ygtays nur-nr_123 benim de ogkumda dil bagı var uyutulmadan kesildi degil mi yanlıs anlamdım zor olmuyor degil mi
Defociho frambuaz biz 7aylikken kestirmiştik. Uyutulmadan kesildi. Bir sorun yaşamadık. Yarım saat sonra emmeye başladı
frambuaz Defociho doktor uyutulmadannolmaz diye soyledı bize kafam karıstı benımde cunku dırek kesiliyor diye soyluyotdu anneler
nur-nr_123 Ygtays uyutulmadan cnm devlet doktoru uyutup ameliyatta kesicem dedi bana saçma geldi bnde kliniğe götürdüm klinik doktorumuz eğer bağ kastaysa uyutulmalı ama değilce makasla kesilir dedi hemn o anda kesti
utangacayimonti frambuaz biz 5 aylıkken yaptırdık korkmaması için mecbur narkoz verildi ama 5 dakikalık bir işlem ne ara girdi ve çıktı anlamadık bile dikiş atılmıyor lazerle kesiyorlar kanama bile olmuyor etleşmeden daha zar haldeyken kesilmesi en iyisi biz kestirirken 4 yaşında bir çocuk daha vardı bu yaşına kadar farkedilmemiş çocuk konuşma zorluğu yaşıyordu ki zaten emmemişte bebekken büyük olduğu için 3 gün katı gıdayı yasaklamıştı doktor en kısa zamanda kestirmenizi öneririm
frambuaz utangacayimonti cok tesekkur ederım canım buyudukce daha zor oluyormus, cocuk cerrahi aldım randevu devlette
Ygtays nur-nr_123 anladım tesekkür ederim🌸 randevu alabilirsem götürüp gösterecem dil bagı var ama kasta mı degil mi bilemiyorum daha fazla gec kalmadan kesilmesi gerekiyorsa kesilsin