Eftelyaaa uzlet sonuçta bugün yarın giydirmiceksin 😊 ne kadar hızlı büyüdüğüne sasiricaksin. Tam beden alırsan Max ⅔ ay giyer sonra giremez
uzlet sarmaliklahana Eftelyaaa ezogelinn Zhekelem zeynosunannesii Çok teşekkür ederim zaten büyük boy olacaktım 1 beden mi 2 beden mi büyük alayım Emin değildim 2 beden büyüğünü sipariş verdim 12-18 ay
Ays0 Kızım 3 aylıkken 6-9 tam oluyordu o yüzden 10 gün falan kullandık kaldırdık. 3 ay için 9-12 olmalı bence bir süre kullanayım derseniz ama uzun kullanırım diyorsanız daha da büyük alıp kıvırın