ReisinKizi büyük kızımın iştah problemi vardı yesin de nasıl yerse yesin dediğimiz için elinde gezerek yemeye alıştı. Şimdi küçük kızım da ondan görüyor örtü vs serilmez tepsi de belki yerler Meyve kek vs. Büyük artık dikkat ediyor da küçük olan koltukta deneysel çalışmalar yapıyor mesela Muz ya da Mandalina ezilince ne olur acaba gibi 🙄🙄çok sık yıkarım kılıfları. Onun haricinde önceden su dökülse silerdim halıya ama şu anki yoğunluğumla görmezden geliyorum çoğu zaman. Bir de bizim boya kalemi etkinlik faslı var ki oohh oraya girersek kafam sağlam kalmaz. Görmemeyi öğrendim yani kısacası.