Fatmaasel Nisanur69_ benimki de çıkarıyor du ama ne biliyim sancısı da oluyor du yani kolik olmuştu herşeye ağlardi ama geçti şükür kabus gibi günlerdi çok zor cokk
Fatmaasel Nisanur69_ erkek bebeklerin de fazla gaz sorunu olmuyo nedense genelde kizlar daha sorunlu oluyo