Nisanur69_ canım bence bebeğin kendisi çıkartabiliyorsa ve saatlerce ağlamıyorsa hiç boşuna damla takviyesi yapma. Şimdiki doktorların huyu hemen vermek bize de verdiler gaz sancınız başlar diye. Biraz takip ettim kendi çıkartabiliyor diye vermedim. Kendim kimyon Çayı rezene filan içiyorum, daha çok sen almaya çalış bu tarz damlalar eğer normal fonksiyonda çalışıyorsa bağırsakları tembelleştiriyor. Damla kullanan arkadaşlar bağırsakları tam gelişmemiş bebek anneleri oluyor genelde tamamen şans bu iş gazlı olmak ya da olmamak..