Elisabbyy biz şükür attallaatik demekki cigere inmiş ondandir oksuruk duzenli kullanin atlatirsiniz bitkiselle filan olacak iş degil anca bu ilac geciriyo saati saatine verin 12 saat arayla vermistik biz bikac gune topalr Insllah doktorunuza sorun belki oksuruk icin buhar filan da onerbilir biz bile dayanamiyoruz oksurge minicik bebek icin daha zor olur