Elisabbyy Bebeğim hasta klavunat kullanıyor öksürüğü çok fazla arttı ve nefes alıp verirken ötüyor gibi sesler çıkarıyor ilaç işe yaramıyor mu sizce
DoraKizimm Elisabbyy Nebulizeriniz varsa doktorunuza bir danışın ilaç verirse onu kullanabilirsiniz. Çok geçmiş olsun
Kustuyu95 Elisabbyy gecmis olsun bizde gecen hafta atllatik ateslive baya zorlu bi surecti ayni ilaci kullandik yaninda parol yazdi doktor kac aylik bebeginiz
Bitikmomi Elisabbyy krup olmuş olabilir mi bebeğiniz ? O şekilde öksürdüğünde temiz hava aldırmaya çalışın üşütmeden yada soğuk buhar
Pelinduru Elisabbyy geçmiş olsun kaç aylık akgünlük sakızını eritip üstüne pamuk koyun pamuk o dumanı yutacak sarı rengine dönecek hafiften onu bebeğin göğsüne koyun çok çok işe yarıyor bende bebeğime üç gündür yapıyorum
Anne- Elisabbyy Hande kaşkaş(bebeklik) var instagramda bitkisel ürünleri var beytonik ve karadut özü onları tavsiye ederim.2 günde iyi gelir inşallah
Balarisi23_ Elisabbyy canım bitkisel bir şurup var prospan günde 3 defa kullanabilirsin öksürüğü hemen kesiyor
Elifff88 Elisabbyy canım böyle A4 kagidini böyle 4e bol böyle kalemle delik delik yap delikler aç böyle kağıda.sonra kağıdın her iki yanına hakimi zeytinyağı sürr. Sonra onu bebeğin göğsünün üstüne koy birde sırtına koy. 3 gün yap inşallah o hiriltissi çıkardigi ses kesilir..
AbrhamH Elifff88 ben de oglum cok oksurunce hindistsncevizi yagi suruyorum sirtina ustune havlukagit iki kat yapip kapatiyorum oyle giydiriyorum biraz azaltiyo oksuurugu
Yigitin-annesi-2020 Elisabbyy cok geçmiş olsun bızımde bi ay önce böyleydı aynı ilacı kullandık ve ayrıca sabah akşam hava verdık doktor söylmişt tam bronşit degldi ama 1 hafta düzenli kullandık ilaçları cok şükür gectı. Sonrasında keçiboynuzu pekmez ve propolis kullanmaya basladık. 23 aylık buarad. Tekrar gecmıs olsun
Kustuyu95 Elisabbyy biz şükür attallaatik demekki cigere inmiş ondandir oksuruk duzenli kullanin atlatirsiniz bitkiselle filan olacak iş degil anca bu ilac geciriyo saati saatine verin 12 saat arayla vermistik biz bikac gune topalr Insllah doktorunuza sorun belki oksuruk icin buhar filan da onerbilir biz bile dayanamiyoruz oksurge minicik bebek icin daha zor olur
Bitikmomi Elisabbyy bi arkadaş paylaşmış altta i. Öksürürken havlar gibi ses çıkıyor tiz bir ses. Ses tellerinin iltihaplanmasından kaynaklanıyor. Bir araştırın tekrar doktora götürün isterseniz. Krup tedavisinde antibiyotik kullanmıyorlar çünkü
KeremMomm Bebiş sürekli öksürüyor ve ses çıkıyorsa krup olmuş olabilir üç gün boyunca sürekli öksürük oluyor bazende ateş oluyor dikkat et üşütme den hava aldır sırtını sıvazla annesi krup bizde sürekli oluyoruz maalesef hiç bir ilaç fayda etmiyor zaten vermiyorlar da
Bbdlklc Prospanı doktora danışmadan vermeyin, daha kötü yapabiliyomuş, doktorumuz söylemişti, günlük sakız iyi geliyor, soğuk buhar olsun odada, bebek viksi sürün topuklarına
Mihrimahim16 Bronşilit mi oldu acaba ? Nebizatör var mı varsa içine serum fizyolojik koyup bebeğe solut sonra popodan yukarı 5 kez gaz çıkarıtır gibi pat pat yap bebek balgamı atar…