Canım benim oğlum 3 ay 2 günlüktü yaptırdım keşke daha önce yaptırsaydım dedim ben hastane de yaptırmadım eve çağırdım sünnetçiyi ve babam yardımcı oldu tutmada falan sanki hatırlıyor biliyor gibi babama gidince ağlıyor sürekli birde sünnetçi kontrole her gelmesinde ağladı bence küçükse hemen yaptır ileride daha da zorlanırsın 4 günde de geçti