Bebegmmm Kızlar en uygun ne zaman yapılmalı kimler kaç yaşında yaptırdı oğluna. Yeni doğan bebeğe yaptırmak doğru olur mu zaten ilk haftalar çok agliyolar birde kalkıp pipi ağrısıyla emziremezsem diye korkuyorum . İlerisi için düşünsek ne zaman mantıklı olur
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bebegmmm 30 günlükken sünnet oldu. ☺️ İlerleyen dönemde asla yaptıramazmışım. Her evresinde sünnetin yanında bizzat izledim. Büyüdüğünde, haraketlendikçe çok zor olurmuş.
BirAlparslanAnnesi Bebegmmm en kısa zamanda yaz gelmeden bence erkenden yaptır çok çabuk iyileşiyorlar..dönmeye emeklemeye vs başladımı daha zor valla
Ozge_AyazEfee Bebegmmm 4 aydan önce kesinlikle yaptırın. Hareketlenmeye başlamadan daha iyi iyileşir. Ne kadar küçük olursa o kadar iyi diyor doktorlar. 3 buçuk aylıkken yaptırdık, hayatta aldığımız en doğru kararlardan biri 🙏🏻
Bebegmmm AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet doğar doğmaz degilde bir doğum stresini ve ekte bende üstümüzden attıktan sobra yaptırayım diyorum 40 i ciktiktan sonra bile hemen olabilir. Oraya bakım yapıyor musunuz kaç güne sancısı vs gevti sizce
Arasanne 4.ya kadar yani dönene kdr yaptırın. Hücre bölünmesi oldugu için çok çabuk ıyılesiyor Yarası. Bz 2.5 aylık ıkenb olduk çok çok rahat gectı.
Alpingo Bebegmmm valla 20 aylık olcak yaptırcamm cok zor suanda karar vermek,arkadaslarım yaptırdı biri 2 aylık diğeri 4 müthiş geçti..
dygusalmom97 Bebegmmm 3 ay 19 günlük sünnet olalı 2 gün oluyor çok şükür geçti bitti bile uzattıkça büyüyor bu iş en iyisi erkenden yaptırmak ne olduğundan haberi bile olmuyor
Nursenac 2 buçuk aylıkken yaptırdık geç bile kalmışım dedim . Küvez geçmişimiz olduğu için hemen yaptıramadım. Kolik bir bebekti %50 azaldı ağlaması sünnetten sonra
Bebegmmm Nursenac ya maşallah çok sevindim. Peki o kısım beze değince çok ağlıyor mu nasıl bir şey uyguluyorsunuz
Bebegmmm CatBoy ilk günler çok zor olur tek korkum o ya susmaz çok ağlarsa bebde ağlarım ve pişman olurum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bebegmmm İlk gün ağladı. Parol verdi doktorumuz 1 çay kaşığı verirsin rahatlar dedi. Tekrar ederse 5 saat sonra yeniden verebilirsin dedi 2. Güne bir şeyi kalmadı. Fito krem surduk. Geçti gitti
CatBoy Bebegmmm Bende o yüzden ilk günler yaptırmadım ilk bebeğim tecrübesizim ben ona alıştım, o bana. 3.5 aylık olunca yaptırdık iyiki diyorum simdi.