Zeynepyaren Şöyle ben çok kilolu değildim. 60 kg idim. Ancak 60 benim için fazla bir kiloydu. İlk hedefim 53-55ti. 30-45 gün tek öğün ilerledim. Kaçamak yaptıysam da öğünlerimi ona feda ettim. Genelde yemek yediğim saat öğlen saatleri oluyordu. Tam gün ortası.
Su içiyordum. 1,5-2 lt tarçınlı, limonlu Su içiyordum. Geçen şişeyi hazırlar koyardım. Onu bitirip normal su içerdim her gün böyleydi. Neyse, ilk hedefimi gördükten sonra iki öğüne çıkardım. Bir de vücut alışıyor tek öğüne şaşırtmak gerekiyor. İki öğün az porsiyon protein sebze ağırlıklı beslenme. İki dilim de meyve. Meyvesiz olmaz tabi. Yeşil elmada tüketebilirsiniz o da çok iyi oluyordu. Çok acikırsanız. Ekşi olandan..
İki öğün sabah erken saatlerde kahvaltı yine akşam 4 olmadan yemek abartmadan, normal ve sağlıklı. Sonrada 48e indim. 47 de oldu. Neden bu kadar verdim? 51-52ye kadar kendime ilerleyen dönemde kilo almak, sabit tutmak için pay bıraktım. Sonra uzun sürede kilomu korudum. Almadım. Normal beslendim. Zaten porsiyon küçük olduğu için yiyordum iki öğün şeklinde. ☺️
Ama sağlık sorununuz varsa, emziriyorsanız,yaş varsa bunlar riskli durumlar. Uzun süren daha sağlıklı yöntemler deneyin. Ben bunu yaparken ne sağlık sorunum,ne vitamin eksikliğim,ne emzirme dönemi değildi.