Kızlar benim bebeğim de böyle ama benimki acıktıgında bile aglamıyor zor uyandırıyorum sürekli uyuyor doktor bir sıkıntı yok dedi ama acıktıgını anlamıyorum bazen nefesini dinliyorum dokunduğumda huysuzlanıyo dokunma der gibi ama hiç dokunöayayım acılsa yine aglamıyo sadece ellerine saldıroyo oda çok acıkınca aglıyorum artık nasıl bilcem diye