HazalKeles benim bebeğim de öyle kolay kolay ağlamaz kendi halinde banada herkes aynısını söylüyor bence takılacak bir durum yok şükür ki böyle bebeklerimiz var 🤗🤗 öyle diyenlere mutlu bebek benim ki ağlamayı sevmiyor diyorum hangi doktor yada bilen demişki ağlar sa ciğerleri açılır diye bence çok saçma 😊 herkes herseye bişe buluyor işte çok ağlasa aman ne fena hiç durmuyo derler. Derlerde derler yani 😃😃